Yamdan schrieb:Ok update.
Im heading up to Autotech again on monday so then we will see if my "low" hp was fuel related or what.
Im expecting around 10hp more if everything is 100%
:lol: why no hybrid Turbo or another bigger one?
Yamdan schrieb:Ok update.
Im heading up to Autotech again on monday so then we will see if my "low" hp was fuel related or what.
Im expecting around 10hp more if everything is 100%
frosty schrieb:Yamdan schrieb:Ok update.
Im heading up to Autotech again on monday so then we will see if my "low" hp was fuel related or what.
Im expecting around 10hp more if everything is 100%
:lol: why no hybrid Turbo or another bigger one?
Yamdan schrieb:frosty schrieb:Yamdan schrieb:Ok update.
Im heading up to Autotech again on monday so then we will see if my "low" hp was fuel related or what.
Im expecting around 10hp more if everything is 100%
:lol: why no hybrid Turbo or another bigger one?
need more cash :ugly:
:lol: :lol:
But I really would like to see if it was the fuel that made Peter having to adjust down the ingnition on my car.
Hopefully it is that and that we can adjust it again and get it a litle bit better :bravo:
frosty schrieb:Congratulations :thumbs-up_new:
What Hp and Torque is that on the clutch? And did you change the plugs, too?
Smoky schrieb:Meine neuste Errungenschaft :mrgreen:
focus_zauni schrieb:Ich möchte mit meiner 60er noch auf den Prüfstand bevor ich auf 120i wechsle !
steven89 schrieb:Letztens hatte doch wer hier geschrieben das er mit der JWR 60 mal auf die Rolle geht, ist der jenige schon dazu gekommen?
Smoky hat zwar schon eins gepostet, aber ich will mehr sehen Ich weiß das die Diagramme nicht immer was zu sagen haben, ich habe aber keine Chance mal einen JWR 60 Probe zu fahren oder überhaupt mal auf dem beifahrersitz dabei zu sein!
Smoky schrieb:Für unsere ST Freunde.
C30 mit 400PS.
http://www.garaget.org/?car=262330
Enter your email address to join: