ST-RS-Day Sennelager am 7.11.

Focus RS Forum

Hilfe Unterstützen FOCUS RS:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.
A

Anonymous

Guest
Die Jungs aus England die gestern auch in Essen waren veranstalten in Sennelager (Paderborn)
ein ST-RS-Treffen am 7. November. Performance Ford Mag wird auch vor Ort sein.
Sind auch alle Nicht-Ford-Fahrer eingeladen.

Ich wohne ja gleich um die Ecke und werde wohl mal vorbeischauen.
Weitere Details bekomme ich noch von dem Davie.
 
Hello Again,

Some people have been sending me messages about this event we are holding on Saturday 7th November in Sennelager.

We are the founding member of the BFG (British Forces Germany) Focus ST Owners Club and we would like as many German ST/RS to our Open Day next week. We will be meeting at 1400hrs in Sennelager and having some Tea-Coffee and smoking lots of cigarettes (i will anyway) We will be hosting Performance Ford Magazine who will be there to make interviews and photos. We also have the use of a Military Airport for some Drag Racing and some fun on the tarmac......Burnouts, Donughts etc etc.

Its not purely for ST and RS's as we have MANY other cars turning up aswell, Astra VXR, Porsche, Civic R, GTI etc.

You will need to bring your Passports with you so you can enter our Miltary Base (Normandy Barracks)

So far 2 people from this site have said they are coming and i hope many more of you will join us too !!!!! This promises to be a great day

We were at MTB in Essen this weekend and had a very good time with you all there.

If anyone is intrested in joining us please get in touch with me at [email protected] or leave me a message on here.

Hope to see you soon

Davie


We hope many of you will join us this Saturday 7th November in Sennelager !!

We meet at 1400 hrs at the front gate of Normandy Barracks.......dont forget to bring your passports, so you can enter our Base.

The address is : Normandy Barracks, Bielefelder Str, Sennelager.

You cant miss it, the gates are HUGE !!!!!!!
 
Smoky schrieb:
Die Jungs aus England die gestern auch in Essen waren veranstalten in Sennelager (Paderborn)
ein ST-RS-Treffen am 7. November. Performance Ford Mag wird auch vor Ort sein.
Sind auch alle Nicht-Ford-Fahrer eingeladen.

Ich wohne ja gleich um die Ecke und werde wohl mal vorbeischauen.
Weitere Details bekomme ich noch von dem Davie.

Wie sind nicht alle eingeladen?
Darf ich denn da antanzen? :lol:

Oookay, scheint so das ich darf, nachdem ich mir das da durchgelesen hab. :D
Dann werd ich warscheinlich auch antanzen, wenn ich nicht arbeiten muss...
 
Muss nur noch klären ob man wirklich nen Reisepass braucht, oder ob nicht auch ein Perso reicht. Nen Reisepass hab ich nämlich aktuell gar nicht :ups:
 
Ich denke Perso wird reichen. Die Engländer haben ja keine Personalausweise, nur Reisepässe. Das wird der Grund für diese Aussage sein. ;)
 
@Solid

Könnten ja wieder zusammen düsen. Den MArcel nehmen wir natürlich auch mit.
Mich würde es ja schonmal reizen an nem Beschleunigungsrennen teilzunehmen :mrgreen:

Aber dazu müsste ich wohl erstmal bis zum Erbrechen Starts üben :lol: :pfeif:
 
Karsten, steht das eigentlich noch? Und wenn ja, wann?
Ich hocke hier noch bis 12:15 Uhr auf der Arbeit und könnte frühstens 13 Uhr losfahren.

Also solltest du noch Lust haben, bitte hier bescheid geben, ich guck ab und an mal wieder rein. :D
 

Neueste Beiträge

Oben